loading...

زومیت

بازدید : 257
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 11:50

خرید اینترنتی دیوارپوش ماربل شیت
ورق مرمر نوعی دیوارپوش سنگ پی وی سی نسل جدید به نام سنگ مصنوعی است که عمدتاً برای طراحی سنگ مرمر استفاده می شود و به دلیل اینکه کاربردهای زیادی برای دکوراسیون داخلی دارد اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بررسی اولیه و مشخصات کلی ورق ماربل شیت
Marble Cite یک ورق پی وی سی سنگ مصنوعی است که از 70% پودر پیوتر و 30% پودر سنگ تشکیل شده است که نسبت به سایر دیوارپوش ها استحکام و انعطاف پذیری بیشتری دارد.

ماربل شیت نسل جدید دیوارپوش پی وی سی
یکی از ویژگی هایی که Marble Sit را از دیگر دیوارپوش ها متمایز می کند اندازه بزرگ آن است. هر ورق این دیوارپوش 2.80x1.22 می باشد و به عنوان دیوارپوش با ابعاد شناخته می شود. یک تکه و یک دست این ورق ها از ایجاد درزهای اضافی بین دیوارپوش ها جلوگیری کرده و زیبایی و جلوه خاصی به فضا می بخشد.

ورق مرمر طبیعی که در دو ضخامت 2.7 میل و 3.7 میل تولید می شود، انعطاف پذیری بالایی دارد و برای پوشش ستون های گرد و دیوارهای قوسی مناسب است.

ویژگی ها و مزایای صندلی های مرمری
Marble Sit 100% ضد آب، مقاوم در برابر رطوبت و قابل شستشو با انواع مواد شوینده است که برای پوشش دیوارهای حمام و توالت مناسب است.

این دیوارپوش در برابر حرارت و دمای 80 درجه سانتیگراد مقاوم است و در صورت دیر شروع شدن می تواند باعث آتش سوزی شود.

وزن سبک (20-25 کیلوگرم) این ورق ها نسبت به سنگ طبیعی یکی از بهترین ویژگی ها برای انتخاب این دیوارپوش می باشد.

این ورقه ها ضد باکتری و دافع حشرات بوده و آنها را به موادی مناسب برای پوشش دیوارهای مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها تبدیل می کند.Marble Cite در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم است.

روکش و فویل این دیوارپوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر تغییر رنگ و ظاهر مقاوم و از تولید کننده ماربل شیت خرید کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های ماربلشیت مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سنگ طبیعی است.

نصب سریع و آسان ورق های مرمر
یکی از سوالات متداول کاربران عزیز این است که ماربلشیت روی کدام زیرساخت و سطح قابل نصب است.

به طور کلی این ورق ها را می توان به انواع زیرلایه ها مانند گچ، سیمان و سرامیک متصل کرد. این دیوارپوش با استفاده از چسب 123 به راحتی نصب و اجرا می شود، آکواریوم، ماستیک، پلی اورتان و هیچ ابزار دیگری برای نصب مورد نیاز نیست. ورق های مرمر را می توان با کاتر عمودی یا حتی کاتر برش داد.

از آنجایی که این دیوارپوش نصب آسانی دارد، بدون هیچ زحمتی و نیازی به نصاب به راحتی قابل نصب است، اما برای زیبایی بیشتر توصیه می کنیم با کمک و راهنمایی نصاب آن را نصب کنید، پیشنهاد می کنم.

انواع طرح ها و رنگ های ورق های مرمر
سنگ های مصنوعی Marble Cite در طرح ها و رنگ های متنوعی از جمله طرح های سنگی ساده و مدرن موجود می باشد. این به شما طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها را می دهد که برای دکوراسیون شما عالی هستند.

موارد استفاده و استفاده از ورق های ماربل شیت
ورق های ماربل شیت به عنوان دیوارپوش شناخته می شوند و در درجه اول برای پوشش دیوارهای فضاهای مختلف مانند لابی هتل ها و رستوران ها استفاده می شوند. برای پوشش بین کابینت ها نیز کاربرد دارد و یکی از بهترین پیشنهادها برای پوشش دیوار آشپزخانه است. علاوه بر این، این دیوارپوش را می توان در مناطق مرطوب و فضاهایی مانند توالت، حمام و محوطه استخر استفاده کرد... قبلا استفاده شده است. در نظر داشته باشید که Marble Sit یک انتخاب ایده آل برای خانه یک عزیز در مناطق مرطوب مانند شهرهای ساحلی شمال و جنوب کشور است.

ایده آل برای نشستن مرمر و پوشش دیوار
ورق های مرمر در مقایسه با سایر دیوارپوش ها از مواد و طرح های مختلف پرکاربردترین و ایده آل ترین برای دیوارپوش ها هستند. این دیوارپوش یک متریال خاص و شیک برای اثاث کشی است که به فضای منزل شما زیبایی خاصی می بخشد.

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟
دیوارپوش های پی وی سی مرمری ساخته شده از پی وی سی که معمولاً به صورت عمودی یا افقی بر روی دیوارها و سقف ها نصب می شوند، از دیوارپوش های پی وی سی محکمی هستند که در انواع فضاهای داخلی استفاده می شوند. این دیوارپوش ها را می توان بر روی سطوح مختلف صاف یا ناهموار نصب کرد و ضد آب هستند و استفاده از آنها در مکان های مرطوب یا مرطوب بسیار رایج است. یکی دیگر از مزیت های این دیوارپوش ها ابعاد بزرگ آنهاست که می تواند به طور یکپارچه مناطق وسیعی از محیط را پوشش دهد.

این گروه از دیوارپوش ها از طرح های مرمری با طرح های مختلف مرمر و طرح های چوبی هستند که طرح های آن با توجه به دکوراسیون انتخاب می شود. انواع طرح های این دیوارپوش ها برای دیوار و سقف استفاده می شود. یکی از کاربردهای رایج این دیوارپوش ها بین کابینت آشپزخانه است. بین کابینت ها تغییری برای فضای بین کابینت ها به کار می رود (در واقع کاشی های آشپزخانه قابل مشاهده است) و این دیوارپوش ها در رنگ های مختلف برای مطابقت با طرح های مختلف و رنگ های کابینت می توانند انجام دهند.

به طور کلی همانطور که می دانید دیوارپوش های پی وی سی به دو دسته تقسیم می شوند. برای فضاهای داخلی معمولاً از دیوارپوش های پی وی سی توپر و توخالی، دیوارپوش های توخالی یا دیوارپوش های مرمری و طرح مرمر توصیف شده در این محصول استفاده می شود. در اینجا می توانید طرح دیوارپوش توخالی را مشاهده کنید. دیوارپوش محکم (قیمت ماربل شیت) نسخه بسیار ارزان و مجلل مرمر اما با همان کیفیت است.

دیوارپوش ها از مواد مستقیم با درصد بالایی از PVC ساخته می شوند و به دلیل مقاومت بالا و عمر مفید در فضاهایی که احتمال برخورد اجسام و آسیب دیدن دیوار وجود دارد کاربرد فراوانی دارند.این دیوارپوش ها در انواع فضاهای اداری تجاری و مسکونی مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، لابی، راهرو، پله ساختمان، بانک، ادارات، مغازه ها، مغازه ها، نمایشگاه های خودرو و مغازه ها، کلینیک ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. . مواردی که اهمیت بهداشتی خاصی دارند و نیاز به تمیز کردن آشپزخانه دارند بسیار محبوب هستند.

این مجموعه توزیع کننده و پخش کننده رسمی این محصول در کرج بوده و با ارائه انواع دیوارپوش های مرمر آن را به تمامی شهرستان ها ارسال می کند. واحد فروش این دیوارپوش صفحه ای می باشد که ابعاد هر صفحه 1.22 * 2.8 متر و مساحت آن 3.42 متر مربع می باشد لذا در هنگام سفارش به این موضوع توجه داشته باشید.

نحوه نصب دیوارپوش های مرمر مصنوعی
دیوارپوش های پی وی سی در کنار هم روی دیوار قرار می گیرند و با چسب مخصوص به دیوار یا سقف متصل می شوند. با توجه به امکان برش این محصول می توانید ابعاد این صفحه را تغییر دهید یا رنگ ها و طرح های مختلف ورق را با هم ترکیب کنید. این دیوارپوش ها را می توان به سطوح مختلف متصل کرد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 57
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 261
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 1754
  • بازدید سال : 7842
  • بازدید کلی : 112172
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی