loading...

زومیت

بازدید : 181
شنبه 31 تير 1402 زمان : 21:31

نور درمانی پوست یا LED درمانی پوست چیست؟


این یک روش درمانی پوست است که از نورهای قرمز و آبی با طول موج های مختلف استفاده می کند. این درمان در ابتدا توسط جراحان نیروی دریایی ایالات متحده برای درمان زخم ها استفاده می شد ، اما اکنون توسط برخی متخصصان زیبایی برای کمک به بازسازی و جوانسازی پوست و همچنین بهبود آکنه استفاده می شود. پزشک شما از فرکانس های نور قرمز یا آبی بر اساس مشکل پوستی شما استفاده می کند. نور قرمز عمدتا دارای خواص ضد پیری است ، در حالی که نور آبی برای درمان آکنه استفاده می شود.


این روش برای افرادی مناسب است که این مشکلات پوستی را دارند و سایر کرم ها و محصولات نتوانسته اند به آنها کمک کنند. این روش برای افرادی با هر رنگ پوست ایمن است و سوختگی ایجاد نمی کند. به طور کلی این روش باعث شادابی پوست شده و علائم پیری را از بین می برد.ال ای دی تراپی درمانی گرمای مطبوعی را روی پوست صورت ایجاد می کند. این روش کاملاً بی خطر است و هیچ تاثیری مانند زخم یا قرمزی ندارد. LED درمانی جدیدترین فناوری زیبایی است که برای درمان بیشتر ، این دستگاه محکم و راحت روی تخت قرار می گیرد و نیازی به گرفتن و استفاده از دست نیست.
ماسک درمانی KLEIN COLORS مدل 7 با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ، می تواند به طور م textureثر بافت پوست را تقویت کرده ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و چربی پوست را متعادل کند. همچنین می تواند منافذ باز بزرگ را به حداقل برساند و گردش خون و تنفس پوست را افزایش دهد. این یکی از قوی ترین محرک های سلول های پوست برای تولید کلاژن طبیعی است که پوستی صاف ، نرم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.


این دستگاه در 7 رنگ مختلف و با عملکردهای مختلف ارائه می شود. به نوعی می توان گفت که LED MASK مجموعه ای از تجهیزات مورد نیاز برای درمان انواع مشکلات پوستی را در اختیار شما قرار می دهد. شدت نور ماسک را می توان برای شما تغییر داد. دارای تایمر تا 60 دقیقه. رنگهای LED آن شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، بنفش ، آبی روشن و سفید است.

نور آبی: تمام باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین می برد. با کاهش فعالیت غدد چربی پوست شما را کاهش و تقویت می کند.


نور قرمز: جریان خون را افزایش می دهد ، که به نوبه خود روند تولید کلاژن را تحریک کرده و الاستین را افزایش می دهد. کلاژن برای ترمیم بافت از دست رفته پوست ضروری است ، که به نوبه خود چین و چروک و زخم های روی سطح پوست را از بین می برد ، روشن می شود و پوست سفت می شود و ضد پیری می شود.


نور زرد: جریان اکسیژن را به سلول های پوست افزایش می دهد و سلول های پوست را دوباره انرژی می بخشد ، غدد بدن را سم زدایی می کند و بافت و چین و چروک پوست را بهبود می بخشد.


نور بنفش: ترکیبی از امواج آبی و قرمز است و مزایای هر دو را دارد.


نور سبز: مناسب برای درمان پوست های حساس ، نور سبز ، هایپرپیگمانتاسیون یا تیره شدن نواحی پوست به دلیل کاهش ملانین و همچنین کک و مک ، سوختگی ، طاعون و لکه های پیری ، و این باعث روشن شدن پوست می شود. و از تغییر رنگ پوست جلوگیری می کند.


نور آبی کبالت یا پروس: افزایش متابولیسم سلولی.


نور سفید: پوست ضعیف شده را تقویت می کند ، باعث شل شدن و تقویت پوست می شود و همچنین پوست را با فواید زیادی شل می کند.
نحوه استفاده از دستگاه ماسک درمانی KLE 7 COLORS LED: ابتدا صورت خود را خوب بشویید ، سپس اجازه دهید رطوبت صورت به طور طبیعی خشک شود ، یا صورت خود را به آرامی با یک حوله نرم یا دستمال (از حوله خشن تا برای خشک کردن صورت استفاده نکنید) خشک کنید. پوست). ماسک LED را بردارید و با استفاده از کابل موجود در جعبه آن را وصل کنید. با فشردن دکمه "انتخاب رنگ / شروع" روی کنترل دستگاه ، آن را روشن کرده و با چندین بار فشردن همان دکمه ، می توانید رنگ دستگاه ال ای دی تراپی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
زمان تابش را می توان بین 0 تا 60 ثانیه با استفاده از دکمه های بالا و پایین "زمان" تنظیم کرد. همچنین می توانید شدت تابش LED را با استفاده از دکمه های بالا و پایین "rightness" بین 0 تا 9. تغییر دهید. 9 هرچه شدت تابش نزدیکتر باشد. با فشار دادن دکمه "flickers" ، تابش چشمک می زند و پس از تنظیم دستگاه ، مکانی آرام و راحت مانند تخت یا مبل را انتخاب کنید ، روی آن دراز بکشید و دستگاه را روی صورت خود قرار دهید و حافظه پنهان را پشت سر خود قرار دهید. به چشمان خود را ببندید ، استراحت کنید و از فرایند زیباسازی فوتون رنگی لذت ببرید.
هشدار: هربار از یک رنگ LED استفاده کنید. هر 3-4 روز یکبار و هر بار حدود 20 تا 30 دقیقه برای رسیدن به پوستی سالم ، صاف و جوان کافی است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 94
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 91
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 771
  • بازدید سال : 8668
  • بازدید کلی : 112998
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی