loading...

زومیت

بازدید : 186
دوشنبه 16 اسفند 1400 زمان : 12:31

سونوگرافی یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که از امواج اولتراسونیک HIFU با غلظت بالا برای لیفت، صاف و سفت کردن پوست شل استفاده می کند. این فناوری تنها روش غیرتهاجمی تایید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای بلند کردن ابروها، گردن، گونه ها و دکلته است.

این تکنیک اساساً همان روش HIFU است که امروزه به اشکال مختلف ارائه می شود.

هایفو یا اولتراسوند چگونه کار می کند؟
برخلاف سایر درمان‌های لیفتینگ پوست مانند لیفت صورت با پنبه، فیلرها و بوتاکس، اولتراسوند شامل تزریق نمی‌شود - این روش سطح پوست را دور می‌زند تا مقدار مناسب انرژی اولتراسونیک را در دمای مناسب به عمق مورد نظر برساند. سیستم Ultra مقدار کمی انرژی را به پوست می دهد.

هر بار بسته ای از انرژی حرارتی مربوط به دمای 70-60 درجه سانتیگراد بر روی بافت پوست اعمال می شود. این گرما دو اثر دارد:
انقباضات فوری بافت در عمق مشابه لیفت صورت جراحی.
تحریک رشد کلاژن جدید. از نظر علمی ثابت شده است که رشد کلاژن زمانی اتفاق می افتد که پوست در دمای 70-60 درجه سانتیگراد در معرض گرما قرار گیرد.
انرژی امواج هایفو اولترا با کوچک کردن بافت ها و تولید کلاژن جدید، فرآیند بازسازی پوست را فعال می کند. در طی چند ماه آینده، سفت شدن تدریجی رخ می دهد که به طور طبیعی منجر به لیفت و سفت شدن پوست می شود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اولتراسوند استفاده از تصویربرداری اولتراسوند است که به شما امکان می دهد در هنگام گرم شدن لایه های بافت را مشاهده کنید.

سونوگرافی تنها روش زیبایی است که از تصویربرداری بلادرنگ در طول درمان استفاده می کند. به این ترتیب، ما همیشه دقیقاً می دانیم که پوست کجا گرما را دریافت می کند تا مطمئن شویم که انرژی به طور ایمن به جایی که بیشترین سود را دارد منتقل می شود.روند درمان هایفو چگونه پیش می رود؟

ابتدا صورت شما پاک می شود. کرم بی حس کننده به مدت 20 دقیقه استفاده می شود تا هر گونه ناراحتی در طول این روش به حداقل برسد. گاهی اوقات برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی مسکن تجویز می کنیم.

قبل از عمل، نواحی آسیب دیده روی پوست مشخص می شود. در نتیجه بیمار تعداد مناسبی از خطوط درمان را در مکان های مناسب دریافت می کند.

در طول عمل، از ژل اولتراسوند برای تسهیل تماس با پوست استفاده می شود. دستگاه هایفو اولترا توسط پیمانکار به آرامی روی پوست قرار می گیرد. درمان با تحویل انرژی اولتراسوند متمرکز به لایه های مختلف پوست آغاز می شود. در طول دوره 45 تا 60 دقیقه ای درمان، از مبدل های مختلف برای هدف قرار دادن لایه های مختلف پوست استفاده می کنیم.

بسته به ناحیه صورت، از سرهای 1.5، 3 و 4.5 میلی متری برای تامین انرژی درم، عمق پوست و SMAS (سیستم اسکلتی عضلانی سطحی) استفاده می شود. شما منبع گرمایی عمیقی را احساس خواهید کرد که معمولا قابل تحمل است. برخی از بیماران در طول این روش بیهوشی را انتخاب می کنند که امکان پذیر است.

برای پروتکل‌های جدیدتر و کمتر دردناک‌تر، معمولاً نیازی به مسکن نیست. با این حال، استفاده از مسکن ها به من این امکان را می دهد که از سطوح انرژی بالاتری استفاده کنم و خطوط درمانی بیشتری را برای بیمار فراهم کنم. به نظر من، نتایج اغلب در این مورد بهتر است.

نتایج مورد انتظار در حیفا چیست؟
فرآیند بازسازی بلافاصله پس از انجام درمان آغاز می شود. بنابراین در برخی موارد اثر لیفتینگ بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است. با این حال، حدود 3-6 ماه طول می کشد تا اثرات کامل درمان را مشاهده کنید، زیرا تحریک تولید طبیعی کلاژن بدن به زمان نیاز دارد.بیماران من اثر لیفتینگ و بهبود استحکام پوست را به همراه بهبود بیضی صورت گزارش می دهند که از هفته ششم پس از درمان قابل مشاهده است. Ultra به ویژه در ناحیه فک و چانه به خوبی عمل می کند. ابروها به سمت بالا کشیده می شوند و باعث می شوند چشم ها بزرگتر و جوان تر به نظر برسند.

خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می یابد، بافت پوست نرم تر می شود و رنگ پوست یکنواخت تر می شود. این نتایج برای 12-18 ماه ماندگاری دارند. اکثر بیماران من این کار را سالی یک بار انجام می دهند.

هایفو یا اولتراسوند: نتایج مورد انتظار
جدول زیر طیف وسیعی از نتایجی را که بیماران تحت درمان اولتراسوند می توانند تجربه کنند، شرح می دهد. از آنجایی که پوست هر فرد منحصر به فرد است، نتایج نیز ممکن است متفاوت باشد.

تعمیر هایفو
هایفو یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی و کلاژن سازی در این دستگاه می باشد.

هایفو اولتراسوند متمرکز را به لایه های مختلف پوست منتشر می کند و سیستم ایمنی را با تخریب کنترل شده تقویت می کند.

نتیجه لیفت و جوانسازی پوست در تمام قسمت های بدن است.

با این حال، هایپو تعمیر بسیار تخصصی است و نیاز به دانش و تجربه کافی دارد.

همانطور که می دانید امواج اولتراسونیک از سر کارتریج پیزوالکتریک ساطع می شود.

این پیزوالکتریک مقعر است و به معنای مانند آینه مقعر با شکل مقعر است.

موجی را در عمق مشخصی شلیک می کند. فاصله کانونی این پیزو مقعر عمق شناخته شده کارتریج است.

متداول ترین آنها 1.5، 3، 4.5 میلی متر هستند که در سه لایه پوست نفوذ می کنند.

به دلیل خرابی های مختلف احتمالی تعمیرات هایفو به سرویس اضافه شده است.

اگر به هر دلیلی با وزش نسیم دریا مشکلی داشتید با کارشناس تماس بگیرید.

در هر کجای ایران که باشید، نسیم دریایی شما قابل تعمیر است.

..

برچسب ها تعمیر هایفو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 124
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 91
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 8698
  • بازدید کلی : 113028
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی